این تغییر در حالی انجام می شود که در هفته ها و ماه های گذشته اخباری مبنی بر احتمال سپرده شدن فرمانداری کلاردشت به معاون فرماندار شیروان که از زمان دولت قبلی در این سمت بوده منتشر شده بود.
کد خبر: ۱۱۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 20 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، بالاخره پس از ماه ها حرف و حدیث در مورد سرنوشت فرمانداری کلاردشت، امروز در حالی بر اساس اخبار غیررسمی تغییر در فرمانداری این شهرستان رقم خورده که ایوب صالحی شهردار چالوس به جای فیروز صادق سرپرست این دستگاه اجرایی معرفی می شود.
صادق که حدودا یکسال از معرفی اش به عنوان سرپرست فرمانداری کلاردشت می گذرد با وجود اینکه تلاش هایی را برای ابقا انجام داده بود فردا در نشستی رسمی جای خود را به شهردار دیگر شهر توریستی غرب مازندران می دهد.
سرپرست جدید فرمانداری کلاردشت پیش از این افزون بر شهرداری چالوس مسئولیت معاونت فرمانداری های تنکابن و نوشهر، سرپرستی فرمانداری نوشهر و مسئول دفتر فنی فرمانداری چالوس را در کارنامه کاری خود ذخیره دارد.
این تغییر در حالی انجام می شود که در هفته ها و ماه های گذشته اخباری مبنی بر احتمال سپرده شدن فرمانداری کلاردشت به معاون فرماندار شیروان که از زمان دولت قبلی در این سمت بوده منتشر شده بود اما تا زمان ابلاغ رسمی حکم سرپرستی صالحی و برگزاری مراسم تودیع و معارفه، احتمال تغییر در این تصمیم نیز ممکن است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مازندران غربی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
حتمی یک کسی رو داشته ! فعلا اگه سقراط هم باشی برای رشد کردن باید کسی رو داشته باشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار