بانوان ورزشکار این شهرستان طی شش ماه نخست امسال در مسابقات مختلف برون مرزی 17 مدال رنگارنگ برای کشور به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 20 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:مسوول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شیراز با بیان این مطلب افزود:دوچرخه سواری، دو و میدانی، شطرنج، تکواندو، تیراندازی،کاراته و فوتسال از جمله رشته هایی است که بانوان شیرازی توانستند در مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی پنج طلا، شش نقره و شش برنز کسب کنند.

وی افزود:ساره جوانمردی ورزشکار پرافتخار کشورمان در رشته تیراندازی در مسابقات جهانی سه نشان طلا، نقره و برنز را کسب کرد و دومین سهمیه مسابقات پارالمپیک 2016 برزیل (ریو) هم بدست آورد و سمیرا ارم دیگر تیرانداز شایسته شیرازی هم یک طلا ویک نقره از مسابقات جهانی به خود اختصاص داد و سهمیه پارالمپیک ریو را کسب کرد .

جوانمردی بیان کرد: فرانک پرتو آذر در رشته دوچرخه سواری کوهستان در مسابقات بین المللی ترکیه نشان نقره گرفت، معصومه رضایی و کلثوم ابراهیمی هم دوندگان تیم پیوند اعضا هستند که در مسابقات جهانی آرژانتین هر کدام یک نقره و یک برنز دریافت کردند و مینا بدیع الزمان در مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا مدال برنز را بر گردن آویخت .

وی ادامه داد : نیلو فر پورحسینی تکواندو کار شیرازی در مسابقات آسیایی که در چین تایپه برگزار شد مدال برنز را به خود اختصاص داد ، نیلوفر پورمند و فاطمه تراز پور هم در رشته کاراته در مسابقات آسیایی تهران دو نشان طلا کسب کردند و زهرا کریمی و زینب نوربخش هم در این مسابقات به نشان نقره دست یافتند .

همچنین در رشته فوتسال شهین افلاکی درمسابقات بین المللی روسیه مدال برنز را به خود اختصاص داد و سمیرا آسمانی هم که افتخارات زیادی را در کشور کسب کرده و رکورد دار نیز است در مسابقات جهانی کارگران در ایتالیا مدال طلا را از آن خود کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار