نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نیروی انتظامی در راه امنیت جامعه با جان و دل در میدان است و در این راه شهید تقدیم می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ 30 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده، ولی فقیه در کردستان دوشنبه‌شب در دیدار با سردار احمدرضا رادان و جمعی از فرماندهان و مسئولان کل انتظامی کشور با بیان اینکه از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم، اظهار داشت: نیروی انتظامی با جان و دل در راه امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند و در این راه همواره شهید تقدیم می‌کند.

وی افزود: شورای تامین در استان در سال گذشته و امسال خوب درخشید و پلیس نیز زحمات زیادی متحمل شد و با افتخار در میدان بود.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: به حمدالله در سایه مجاهدت نیرو‌های انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در استان حاکم است و این مهم مایه سربلندی است.

حجت‌الاسلام پورذهبی وجود پلیس را امنیت‌ساز دانست و افزود: شاهد ایثار کارکنان انتظامی در ماموریت‌های گوناگون در طول سال هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین نیز همچون گذشته پلیس استان کردستان در راه آسایش و امنیت زائران شبانه‌روز پای کار بود که ما قدردان این زحمات هستیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار