نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری و مکاتبات انجام شده با بنیاد مستضعفان، این نهاد در حوزه کشاورزی استان ایلام بصورت کلان سرمایه گذاری می کند.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 20 October 2015

به گزارش تابناک ایلام،عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری هلدینگ کشاورزی پارس وابسته به تشکیلات بنیاد مستضعفان اقدمات اجرایی مربوط به سرمایه گذاری چهار گاوداری بزرگ شیری با مجموع 12 هزار راس را در این استان بر عهده گرفته است.
وی با اشاره به ظرفیت های بکر و ویژه استان ایلام در حوزه های مختلف کشاورزی افزود: نشست های متعددی با شرکت هلدینگ کشاورزی پارس برگزار شده که استاندار و برخی مدیران ارشد استان نیز در این نشست ها حضور داشتند.
علی محمدی تاکید کرد: مدیران و کارشناسان این شرکت با سفر به استان و بازدید از ظرفیت ها و مکان های پیشنهادی، تصمیم به سرمایه گذاری چهار واحد بزرگ گاوداری شیری در استان گرفتند که بزودی مراحل اجرایی این طرح ها آغاز می شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در صورت راه اندازی این طرح ها در استان، صنایع وابسته به آن از جمله بسته بندی و لبنیات نیز توسط همین شرکت اجرایی می شود.
علی محمدی گفت: با راه اندازی این واحدها بیش از 200 نفر بصورت مستقیم مشغول بکار خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار