فرماندار سربیشه گفت: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۵۹ شعبه اخذ برای این شهرستان پیش‌بینی شده‌ است.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ 28 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدرضا لکزائی، فرماندار سربیشه گفت: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ۵۹ شعبه اخذ برای شهرستان سربیشه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: از مجموع ۵۹ شعبه اخذ رأی، ۱۸ شعبه ثابت و ۴۱ شعبه به صورت سیار آماده اخذ رأی می‌باشد و همچنین در مجموع ۱۹ شعبه اخذ رأی شهری و ۴۰ شعبه اخذ رأی روستایی در این شهرستان کار رأی‌گیری از مردم را انجام خواهند داد.

وی با تاکید بر اجرای دقیق موازین قانونی در فرایند اخذ آرای مردم ادامه داد: از این تعداد صندوق اخذ آراء ۲۳ شعبه در بخش مرکزی،۲۰ شعبه در بخش مود و ۱۶ شعبه در بخش درح مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سربیشه با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که انتخابات را مظهر اقتدار نظام اعلام کردند، افزود: با تعامل و همکاری هیأت اجرایی و نظارت و با بسیج تمامی امکانات، این شهرستان آماده خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات اسفندماه امسال است.

لکزائی با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان فراهم شده است افزود: امروز همه وظیفه دارند تا به میدان آمده و زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار