گروگان 23 ساله از چنگال آدم ربایان در کمتر از 4 ساعت در شهرستان زابل رها شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ 28 January 2024

به گزارش تابناک، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان  و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی دریکی از خیابان های شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این انتظامی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی مشخص شد چندنفر ناشناس با صورت های پوشیده ، جوانی 23 ساله را با تهدید ، با یک دستگاه خودروی پژو 206 ربوده و از محل متواری شده اند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات خانوادگی این فرد را ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده اند و با تلاش مستمر پلیس، درکمتر از 4 ساعت، محل نگهداری این گروگان شناسایی، جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری در یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان درپایان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنندبا قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار