مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بخشی از پروژه چهارخطه محور اهواز- ملاثانی- مسجدسلیمان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 24 January 2024

تابناک خوزستان: مسعود بیات‌منش اظهار کرد: بخشی از پروژه چهارخطه مسیر اهواز – ملاثانی - مسجدسلیمان به طول ۴ کیلومتر در حد فاصل سه‌راهی گاوسوار تا روستای آبگاه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: این پروژه از محل اعتبارات ملی اجرایی شده و قرار است در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

بیات‌منش ادامه داد: این پروژه کاهش سوانح جاده‌ای، کاهش میزان مصرف سوخت و همچنین کاهش مدت زمان سفر را به دنبال دارد. با بهره‌برداری از این پروژه رفت و آمد و تردد در مسیر اهواز - مسجدسلیمان تسهیل می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در این محدوده و منطقه زمین‌های کشاورزی مرغوبی وجود دارد با افتتتاح این پروژه محصولات مرغوب کشاورزی در زمان کمتری به بازار مصرف عرضه می‌شوند.

بیات‌منش در خصوص جزییات پروژه چهارخطه اهواز - مسجدسلیمان عنوان کرد: طول کل این پروژه ۱۲۰ کیلومتر و در این مسیر چندین پروژه راهسازی فعال است. از ملاثانی تا مسجدسلیمان که حدود ۹۰ کیلومتر است اداره کل راه و شهرسازی در قالب ۶ قطعه به طول حدود ۵۰ کیلومتر در حال اجرای پروژه توسط پیمانکار است و اعتبارات این طرح نیز از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی ادامه داد: ۳ قطعه ۱۰ کیلومتری در این محور از مسیر پلیس راه ملاثانی تا سه راهی گاوسوار، یک قطعه ۲ کیلومتری از دو راهی لالی تا مسجدسلیمان و همچنین کمربندی مسجدسلیمان به طول ۱۳ کیلومتر دارای پیمانکار برای اجرای طرح است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار