رئیس کل دادگستری استان از فروش ۸۳۲ میلیارد تومان اموال متروکه انبار‌های سازمان مدیریت فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان آذربایجان غربی از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 23 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛عتباتی در این زمینه به گزارش دادستانی محترم کل کشور در جلسه شورا‌های قضایی اشاره و گفت: دادستان محترم کل کشور در این گزارش بیان داشتند در ۵ استان ۲۸۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰۰۰ دستگاه خودرو بلاتکلیف به فروش رفته است. 

وی افزود، حجت الاسلام والمسلمین موحدی بیان داشتند که ۸۳۲ میلیارد تومان اموال متروکه در آذربایجان غربی به فروش رفته است و انبار‌های آن کاملاً خالی در حالیکه مجموعاً در ۵ استان بیش از هزار میلیارد تومان از اموال تملیکی به فروش رفته است که با این حساب سهم استان آذربایجان غربی در بین ۵ استان بیش از ۸۰ درصد می‌باشد که در نوع خود بی نظیر است و این در واقع حاصل تلاش همکاران قضایی در استان می‌باشد. 

عتباتی تاکید کرد، مدیریت قضایی استان نظارت مستمر و دقیق بر تعیین تکلیف اموال توقیفی دارد و طی بازدید‌های متعدد اشرافیت کامل به انبار‌ها و اموال متروکه و توقیفی دارد و در کوتاهترین زمان ممکن وفق مقررات نسبت به تعیین تکلیف اموال اقدام می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار