در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران:
دیهیم خوب اظهار داشت: مدیران با بی طرف دانستن خود در ایام انتخابات ضمن حفظ جایگاه و ارزش خود ،زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم به پای صندوق های رای را باید فراهم کنند و اگر غیر از این باشد مردم اعتماد خود نسبت به آنها را از دست میدهند
کد خبر: ۱۱۵۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 21 January 2024

به گزارش تابناک از گچساران،جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با حضور اعضای شورای تامین،مدیران دولتی و دستگاهای اجرایی با محوریت بزرگداشت ایام دهه فجر و انتخابات در سالن فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت ایام یوم الله دهه فجر و افتتاح پروژه دولت گفت:مدیران باید تمامی پروژه های نیمه تمام دولت را در این ایام تکمیل و افتتاح کنند چرا که با گذر زمان و به بهره برداری نرسیدن پروژه بیشتر قطعات آن پروژه فرسوده و غیر قابل استفاده می شود.
دیهیم خوب با تاکید به مدیران شهرستان افزود:پروژه ای که برای افتتاح گزارش میدهید باید کامل و قابل استفاده باشد و نگران نداشتن پروژه برای افتتاح یا کلنگ زنی در فضای مجازی نباشید و اگر بنا به گفتن گزارش عملکرد باشد ما تمامی کارهای انجام شده خود را به مردم اعلام خواهیم کرد.
وی همچنین از مدیران خواست:در ایام دهه فجر ،عملکرد خود در این دولت را به طور دقیق و شفاف از طریق رسانه ها به مردم اعلام کنند.
دیهیم خوب با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای ارایه گزارش توسط مدیران به مردم می باشد اظهار داشت: یکی از ایراداتی که در ادارات وجود دارد و دشمن از آن سو استفاده می کند بیان نکردن دستاوردهای انقلاب می باشد .

فرماندار گچساران ضمن تاکید مجدد بر اطلاع رسانی گزارش و علمکرد دولت توسط مدیران بیان داشت:مدیران باید در این ایام گزارش های انجام شده در این دولت را به خوبی برای مردم روشنگری کنند تا فاصله ای و خلأ بین دولت و مردم ایجاد نشود و شایعاتی مبنی بر انجام نشدن کار توسط مدیران در فضای مجازی می باشد پایان دهند.

وی افزود::خیلی از مدیران کارهای و پروژه های زیادی انجام دادند که حاصل زحمات خود را باید در این ایام توسط اصحاب رسانه به مردم بازگو کنند.
دیهیم خوب عنوان کرد: یکی از پروژه های نیمه تمام ما در این دولت که خیلی هم سخت بود ،پروژه آب دشت مور است که تا حدودی انجام آن غیر ممکن بود ولی خوشبختانه مشکل آن رفع شد.
فرماندار گچساران ضمن اشاره به برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس در این شهرستان گفت: برگزاری انتخابات یک رویداد بزرگ سیاسی می باشد که تاثیر مستقیم بر اقتصاد و اجتماع مردم می گذارد .
وی برگزاری این انتخابات در شهرستان را مهم دانست و افزود:انتخاب ما باید عاطفی،قبیله و طایفه ای نباشد بلکه باید فردی اصلح،دلسوز نظام و انقلاب را انتخاب کنیم چرا که آن فرد منتخب باید قانون گذار و پرچم دار ما در مجلس باشد.
دیهیم خوب اظهار داشت: مدیران با بی طرف دانستن خود در ایام انتخابات ضمن حفظ جایگاه و ارزش خود ،زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم به پای صندوق های رای را باید فراهم کنند و اگر غیر از این باشد مردم اعتماد خود نسبت به آنها را از دست میدهند.
دیهیم خوب با انتقاد از شرکت نکردن مدیران دولتی در برنامه های فرهنگی شهرستان بیان داشت: متاسفانه تعداد انگشت شماری از مدیران در برنامه های فرهنگی هستند که این امر برای نمره ارزشیابی مدیران که هر ساله برگزار می شود ،البته به قید ادامه حیات سیاسی خود در این شهرستان حتما پیگیری و از نمره ارزشیابی مدیران کم خواهم کرد.

گزارش تصویری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار