فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری ۲ شرور سابقه‌دار که با اقدامات مجرمانه خود باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ 19 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود بیان کرد: در پی اقدامات مجرمانه مکرر ۲ نفر شرور در سطح شهرستان و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تیمی از مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ بسیج برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از انجام اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی از حضور و تردد این ۲ شرور تحت تعقیب و تبعیدی که در حاشیه شهرستان مخفیگاهی ترتیب داده بودند، مطلع شده و طی عملیات ضربتی، متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: ازجمله اقدامات مجرمانه این شروران سابقه‌دار می‌توان به چندین مورد اخلال در نظم عمومی از طریق تیراندازی، درگیری‌های خیابانی، زورگیری با انگیزه اختلاف قبلی درگیری با پلیس خرید و فروش مواد مخدر و توهین و درگیری با شهروندان اشاره کرد که با نیت قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت انجام داده‌اند.

شائینی ضمن قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس تأکید کرد: پلیس در خصوص برخورد با افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی‌نظمی در جامعه می‌شوند، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و به مخلان نظم و امنیت اجازه جولان نخواهد داد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار