روایتگر و پیشکسوت دفاع مقدس گفت: شب‌های کربلای ۵ شب‌های قدر انقلاب است‌ شب‌هایی که بچه‌های ما فقط آتش و گلوله و دود می‌دیدند.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 16 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حاج حسین یکتا، روایتگر و پیشکسوت دفاع مقدس عصر امروز در یادواره شهدای عملیات کربلای ۵ شهرستان سربیشه اظهارداشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس در راه خدا جهاد کرده‌اند که اثرات ماندگار و ارزشمندی از قبیل راهیان نور به وجود آورد.

به گفته وی امروز به برکت این شهدا، امامین انقلاب و رهنمود‌های داهیانه آنها، حضور مردم در صحنه‌ها و ... پرچم ایران و شهدا بالاست.

وی تصریح کرد: امروز شلمچه که وجب به وجبش آغشته به خون‌پاک شهداست برای عارفان و عاشقان زیارتگاه محسوب می‌شود و مدافعان حرم در شلمچه مدافع حرم شدند.

همچنین اگر امروز دهه هشتادی‌های ما وارد میدان شدند و سرباز ولایت می‌شوند از برکات شلمچه است.

این روایتگر و پیشکسوت دفاع مقدس ادامه داد: شب‌های کربلای ۵ شب‌های قدر انقلاب است شب‌هایی که بچه‌های ما فقط آتش و گلوله و دود می‌دیدند.

یکتا با اشاره به این که بدانید که حال دشمن بد است افزود: امروز رزمندگان سپاه اسلام پشت دیوار‌های بیت‌المقدس هستند و این را مرهون رهنمود‌های امامین انقلاب و جانفشانی‌های حاج قاسم هستیم حاج قاسمی که تیکه تیکه بدنش دیدید چطور همه مردم را به صحنه آورد.

وی اضافه کرد: اخلاص حاج قاسم زبانزد بود و او فردی ذوب شده در ولایت بود حرف، ولی فقیه را بدون، چون چرا به روی چشم می‌پذیرفت.

وی با بیان این که دشمن با جنگ همه جانبه درصدد تضعیف عقاید و تفکرات ناب مردم به ویژه جوانان است افزود: بدانید که کار دعوت شهید به دل است و شما خاص و مورد توجه شهدا بودید که در این جلسه حاضر شدید.

روایتگر دفاع مقدس جلسه شهید را جلسه حکمت، عبرت و معرفت به ماموریت دانست و خاطرنشان کرد: از شما مردم دیار ایمان و اندیشه می‌خواهم جهاد تبیین و حضور در انتخابات را جدی گرفته و بدان عمل کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار