سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبرداد
تابناک هرمزگان- خواجه یی، از آغاز سلسله برنامه های «لشکر فرشته ها» به همت کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران هرمزگان در مساجد این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ 14 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// اسلام خواجه یی اظهار کرد: نظر به تشکیل قرارگاه نهضت قرآنی مساجد در ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و همزمانی این حرکت با ایام نکوداشت مقام زن و مادر، سلسه برنامه های «لشکر فرشته ها» به همت کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در سطح مساجد آغاز شده است.
وی از طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی به عنوان یکی از برنامه های لشکر فرشته ها یاد کرد و افزود: کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران در اجرای این طرح، یک خانواده قرآنی ساکن در محدوده جغرافیایی کانون را شناسایی و در سامانه بچه های مسجد ثبت می کند و در مرحله بعد اقدام به اجرای برنامه تجلیل از خانواده را در دستور کار قرار می دهد.
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: طرح شناسایی و تکریم خانواده های قرآنی از سلسله برنامه های «لشکر فرشته ها» از 15دی ماه جاری آغاز شده است و تا 30 دی ادامه دارد.
وی با بیان اینکه 55 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان هرمزگان به ثبت رسیده است، گفت: 10 کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران این استان آمادگی خود را برای اجرای سلسله برنامه های «لشکر فرشته ها» اعلام کرده اند که تاکنون در تعدادی از کانون ها نیز این برنامه اجرا شده است.
گفتنی است؛ یکهزار و 63 کانون فرهنگی هنری، 55 کانون تخصصی خواهران، 140 کتابخانه مخزن دار و 128 کتابخانه باز با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری در سطح مساجد استان هرمزگان راه اندازی شده است.

انتهای پیام//

برچسب ها: اسلام خواجه ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار