مردم برخی از مناطق شهری شهرستان گرمه پس از حفاری‌های مخابرات، آب آشامیدنیشان قطع شد که دلیل آن ترکیدگی لوله‌های آب است.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 12 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، چند روزی است که در برخی از مناطق شهری شهرستان گرمه، مردم با قطعی آب مواجه هستند که این قطعی بدون اطلاع قبلی باعث ناراحتی و گله‌مندی شهروندان شده است.

به گفته شهروندان حفاری فیبر نوری یکی از دلایل شکستگی لوله‌ها و قطعی آب است.

یکی از شهروندان خیابان چمران گفت: یک روز کامل را بدون آب به سختی سپری کردیم چرا قبل از قطعی آب ادارات مربوطه در این شهرستان اطلاع رسانی نمی‌کنند.

وی افزود: همسایه‌ها حفاری فیبرنوری را دلیل این موضوع می‌دانند، اما آیا این اداره استعلام قبل از تخریب را از اداره آب نگرفته که باعث آسیب رسانی به لوله هانشود.

صادقی از اهالی خیابان کارگر گرمه با گله مندی از مدیریت اداره آب و فاضلاب شهری گرمه گفت: در طول سال شاهد قطعی آب در این محله هستیم و این بار هم با کندن زمین باز هم شاهد قطعی آب بدون اطلاع قبلی بودیم.

ابوالحسن شکرالهی، رئیس اداره مخابرات گرمه در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: طبق دستورالعمل مصوب دستگاه ترنچر فیبر نوری درسطح شهرحفاری درعمق ۴۰ سانت صورت گرفته وباتوجه به اینکه دراین عمق هیچ گونه تاسیساتی طبق استاندارد نباید وجود داشته باشه، ولی متاسفانه به علت بعضی تغییرات و‌یا نوع خاک بعضی لوله آب‌شرب منازل درعمق کم کار شده وباعث قطعی درزمان کاردستگاه شده است.

وی افزود: ازکلیه همشهریان عزیز عذرخواهی کرده و دراسرع وقت تعمیر وتحویل مشترکین می‌شود.

رئیس مخابرات گرمه افزود: درخصوص طولانی شدن بعضی رفع قطعی نبودن یا دیر رسیدن نصاب به محل است که این مشکل نیز خداروشکر رفع شد.

وی تصریح کرد:ان شالله با اتمام این پروژه بتوانیم‌گامی درجهت ایجاد شهر‌هوشمندبرداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فارس مجید گرایلو رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گرمه پاسخ را به زمان دیگر موکول کرد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار