در این مراسم از شرکت‌های گام الکتریک، صنایع فلزی مازند، دشت ناز، پاسارگاز،لوله و اتصالات وحید، پیشرو پلیمر طبرستان و توانبخشی الهام و تولیدی گازهای خانگی و صنعتی آهنگران با اهدای جوایزی تجلیل شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ 12 January 2024

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی مازندران، روز چهارشنبه مورخ ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲، طی مراسمی با حضور قاسم عزیززاده گرجی،سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران،علی بابایی کارنامی،نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس، مدیران کل شورای هماهنگی رفاه استان،تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مازندران و مدیران استانی و شهرستان،هشت کارفرمای برتر استان مازندران توسط اداره کل تأمین اجتماعی معرفی شدند. 

معرفی کارفرمایان برتر استان مازندران  

 

 

حسن فلاح،مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران در ابتدای این همایش ضمن خوش آمدگویی به حاضرین،گزارشی از عملکرد این اداره کل در حمایت از کارفرمایان جهت تحقق رشد تولید مدنظر مقام معظم رهبری و به تبع آن افزایش اشتغال ارائه نمود و فرآیند انتخاب کارفرمایان برتر را چند بخش بر اساس تعداد بیمه شدگان شرح داد

دکتر عزیززاده گرجی، معاون سیاسی استانداری مازندران نیز با بیان اینکه کارفرمایان نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان ایفا می‌نمایند از برگزاری چنین مراسمی در جهت حمایت و تشویق بخش خصوصی و به حرکت در آوردن چرخ تولید تقدیر و به برخی اقدامات استانداری در این خصوص اشاره نمودند.

علی بابایی کارنامی نیز به برخی اقدامات حمایتی مجلس یازدهم از سازمان تأمین اجتماعی اشاره نمود و از کارفرمایانی که در شرایط موجود با سختی های فراوان سنگر تولید را حفظ نمودند تقدیر کرد.

در پایان مراسم از شرکت‌های گام الکتریک، صنایع فلزی مازند، دشت ناز، پاسارگاز،لوله و اتصالات وحید، پیشرو پلیمر طبرستان و توانبخشی الهام و تولیدی گازهای خانگی و صنعتی آهنگران با اهدای جوایزی تجلیل شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار