کد خبر: ۱۱۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 20 October 2015

کارشناس مسئول مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از واریز یارانه کاغذ شش ماه نخست امسال برای 18 نشریه محلی این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد استان، «یونس قیطانی» اظهار کرد: از مجموع 43 نشریه محلی استان 27 نشریه مشمول دریافت یارانه بودند که از این تعداد 18 نشریه یارانه دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مابقی این نشریات به علت غیرفعال بودن و نداشتن شرایط، یارانه دریافت نکرده‌اند، گفت: تنها دو نشریه که مشمول دریافت یارانه بوده به علت تأخیر در اعلام وصول یارانه آن‌ها واریز نشده و در صورت رفع نواقص فرآیند اعلام وصول، یارانه کاغذ آن‌ها در آبان ماه پرداخت خواهد شد.

کارشناس مسئول مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با بیان اینکه پرداخت یارانه کاغذ مطبوعات بر اساس رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام‌شده و شاخص‌هایی نظیر تعداد تیراژ، کیفیت چاپ و غیره در رتبه‌بندی مطبوعات برای پرداخت یارانه تأثیرگذار است، اظهار کرد: بر اساس اعلام معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه معوقه شش‌ماهه دوم سال 93 نیز تا پیش از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در آبان ماه پرداخت می‌شود.

کارشناس مسئول مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تأکید کرد: سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی استان برای دریافت یارانه همچنان در انتظار رتبه‌بندی قرار دارند.

پرداخت یارانه کاغذ مطبوعات از 23 مهرماه آغاز و لیست نشریات مشمول به همراه مبالغ واریزی یارانه آن‌ها در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار