استاندار خوزستان با اشاره به دیدار با سفیر بلاروس، گفت: ظرفیت‌های لازم برای همکاری‌های مشترک بین خوزستان و بلاروس در زمینه‌های نفت، پتروشیمی، کشاورزی، فولاد و شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 09 January 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب امروز، ۱۹ دی ماه در جمع بندی نتیجه دیدار با سفیر بلاروس در استانداری خوزستان، با اشاره به تجربه سفیر بلاروس و سابقه رایزنی این سفیر در مبادلات تجاری، اظهارکرد: معمولا تبادلات تجاری با همین ملاقات ها و جلسات آغاز می شود و جلسه امروز نیز بر اساس بررسی ها و نگاه مثبتی که از سوی سفارت بلاروس وجود داشت، برگزار شد.

وی با بیان این که در این دیدار ظرفیت های همکاری اقتصادی در بلاروس و خوزستان تشریح و بررسی شد، عنوان کرد: در ادامه نیز باید اتاق های بازرگانی طرفین و معاونت اقتصادی و مدیران ذیربط زمینه همکاری های مشترک را فراهم کنند.

استانداری خوزستان با اشاره به وجود ظرفیت برای همکاری‌های مشترک بین خوزستان و بلاروس در زمینه‌های نفت، پتروشیمی، کشاورزی، فولاد و شرکت‌های دانش بنیان، گفت: باتوجه به پتانسیل موجود در این بخش ها، همکاری طرفین مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد با هماهنگی معاونت اقتصادی و اتاق های بازرگانی اهواز، آبادان و خرمشهر، سفرهای دوجانبه و جلسات ادامه داشته باشد تا در نهایت نیز توافقات اولیه به مرحله عملیاتی برسند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار