نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: برگزاری برنامه‌هایی نظیر هفته فرهنگی خمین زمینه ساز آشنایی نسل جوان با امام خمینی (ره) و آثار و اندیشه های امام (ره) است.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 08 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در آیین اختتامیه دومین هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین در سالن همایش های بیت تاریخی امام راحل، افزود: امام خمینی(ره) به گروه خاصی تعلق ندارد و همه ما مدیون امام راحل هستیم.

وی با اشاره به ولایت امام راحل و مقام معظم رهبری بر مردم بیان کرد: حقوق جامعه، عدالت و دفاع از مظلوم از مصادیق ولایت بر مردم است.

امام جمعه اراک با اشاره به حوادث مهم دی در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این حوادث در پیروزی انقلاب و تاریخ انقلاب بسیار پررنگ است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور نیز در این آیین گفت: این جمعیت با افتخار ۴۵۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است و پس از جنگ نیز این جمعیت در تمام حوادث حضور فعالانه دارد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی خاطرنشان کرد: هلال احمر یک جمعیت مهرورزانه است و وظیفه آن کاهش آلام مردم در حوادث است.

وی افزود: اخلاق اجتماعی فردی خانوادگی و سیاسی امام خمینی باید برای نسل جوان بیان شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: ایمان به پروردگان مهمترین ویژگی امام خمینی(ره) بود و امام راحل عشق عارفانه‌ای با خدا داشت و امید امام برگرفته از این رابطه بود.

حجت الاسلام معزی بیان کرد: از ابزار هنر برای تشریح و تبیین رابطه امام با خدا برای نسل جوان استفاده شود.

وی گفت: امام خمینی (ره) به رای مردم بسیار احترام می گذاشت اما امید بسیار به خدا داشت و جوانان برای ساختن آینده کشور نیازمند به امید هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب امام بر امید و امیدواری تاکید کردند.

حجت‌الاسلام معزی گفت: طلبه‌ها نیز مانند امام با زبان ساده شجاعت، ایستادگی و مقاومت را برای نسل جوان بیان کنند.

وی بیان کرد: تفاوت امام راحل با روشنفکران آن زمان مردمی بودن، و در میان مردم و برای مردم بودن حضرت امام خمینی(ره) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار