کاندیدای حوزه انتخابیه بویراحمد ، دنا و مارگون : آمدم تا مرحمی باشم به معنای واقعی و مطمئن باشید تا آخرین لحظه در این صحنه خواهم ماند.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 06 January 2024

انتخابت عرصه رقابت ایده‌ها، نظرات و برنامه‌ها است و حتما کسانیکه در این عرصه وارد می‌شوند در تحلیل‌های خود به این نتیجه رسیده اند که می‌توانند برنامه‌ای برای موفقیت در حوزه نمایندگی مردم داشته باشند.
سید حسین رازیان یکی از کاندیدا‌های نمایندگی حوزه بویراحمد، دنا و مارگون از جمله کاندیدا‌های جوان و تازه پا به عرصه این ماراتن گذاشته است و اعتقاد دارد که برای یک رقابت واقعی آماده است.
رازیان برای نشان دادن جدیت خود در رقابت با دیگر کاندیدا‌ها در یادداشتی کوتاه برای تابناک کهگیلویه و بویراحمد نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات و شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است
دشمنان تا بن دندان مسلح و در رأس استکبار جهانی و دست نشاندگانشان از هر فرصتی برای ضربه زدن به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی دریغ نمی‌کنند، اما کور خوانده اند چرا که این انقلاب با خون شهیدان مقاوم شده و با این توطئه‌ها اقتدار خود را از دست نمی‌دهد.
در ایام سراسر حزن و اندوه چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها، دشمنان و کوردلان با انجام ترور‌های ناجوانمردانه که نشان می‌دهد حتی از زائزان شهید سرافراز اسلام وحشت زده شده اند، تعدادی انسان مظلوم را شهید و مجروح کرده اند.
ضمن محکوم کردن این جنایات که قطع یقین از طرف سربازان اسلام و قرآن بی پاسخ نخواهد ماند، تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل را خواستارم.
از طرفی انتخابات برگ زرینی دیگر از افتخارات این نظام مقدس است که به برکت خون شهدا و اقتدار نظام اسلامی، مردم می‌توانند سرنوشت خود را بدرستی در فضای امن و مطمئن رقم بزنند.
بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و مبنی بر فرامین مقام معظم رهبری جهت حضور جوانان مومن و انقلابی که از توانایی‌های مختلف برخوردار هستند می‌بایست حضور پیدا کنند، اینجانب در خود این توانایی را دیدم و به صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه‌های بویراحمد، دنا و مارگون پا گذاشته ام.
آمدم تا مرحمی باشم به معنای واقعی و مطمئن باشید تا آخرین لحظه در این صحنه خواهم ماند.
شعار من "انسان سالم محور توسعه پایدار" است که خود دارای تمامی شاخصه‌ها می‌باشد.
ضمن احترام به همه کاندیدای انتخابات در موعد مقرر توان مناظره با همه آن‌ها را دارم تا مردم بر اساس شایستگی دست به انتخاب بزنند.
از ریاست محترم صدا و سیما تقاضامندم که درب گفتگو با مردم و مناظرات رو در رو همه ما بعنوان کاندیدای انتخابات را باز کنند تا شاهد یک رقابت شفاف و بدون از حاشیه باشیم.
در پایان از همه دست اندرکاران، عوامل اجرایی، مجموعه وزارت کشور و خاص و ویژه از شورای نگهبان که تیزبینانه در چهارچوب قوانین کمک کردند تا فرایند انتخابات پیش رود تشکر دارم.
با احترام فراوان
سید حسین رازیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار