دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی:
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت:این تشکل یه مجموعه کاملا مردمی می باشد که در راستای اهداف نظام شکل گرفته و در تبیین آرمان های نظام جمهوری اسلامی تلاش میکند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 05 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی ،عبدالرحیم علیپور در گفتگو با خبرنگار تابناک ، ضمن تسلیت حادثه تلخ تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان در گلزار شهدای کرمان، اظهار کرد: دشمنان با این اقدامات کور نمیتوانند اراده مردم ایران را تحت تاثیر قرار دهند و فرزندان حاج قاسم از این طریق بیدارتر میشوند و انتقام خون این شهدا و حاج قاسم عزیزمان را خواهند گرفت.

وی در خصوص اهداف این جمعیت افزود :در درجه اول مطالبه گری از مسئولان در جهت حل مشکلات عامه مردم ،هدف این مجموعه مردمی می باشد،و همچنین شناسایی افراد مستعد و نخبه ،و مشاوره دادن به مسئولین در گره گشایی و رفع کاستی های موجود در استان مرکزی نیز، از جمله اهداف جمعیت حامیان انقلاب است.

رئیس جبهه حامیان مردم در استان مرکزی گفت: این جمعیت با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم در انتخابات ،خود را موظف میداند در این راه قدم موثر بردارد.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب استان مرکزی بیان کرد :انسجام و وحدت از خصوصیات این مجموعه میباشد و به هیچ عنوان دنبال تفرقه و اختلاف با دوستان انقلابی خود نخواهیم بود.

رئیس جبهه حامیان مردم همچنین ادامه داد:خداوند را شاکریم که با وجود اینکه چندین ماه از تشکیل این حزب و مجموعه بیشتر نگذشته، توانسته ایم هسته ای قوی در استان مرکزی ایجاد کنیم و تمام شهرهای تابعه را نیز فعال و اقدامات خود را آغاز نماییم .

ایشان عنوان کرد:همچنین این جمعیت در اکثر شهرستانهای استان، دبیران خودرا انتخاب و اعضای مرکزیشان را نیز مشخص کردند و از همین رو جلسات خود را برگزار میکنند تا مردم را به  حضور حداکثری در انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق نمایند.

او بیان کرد:جمعیت حامیان انقلاب، اولین تشکلی بود که در جهت امر رهبری در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه ،فعالیت خود را در استان آغاز نمود و با برپایی چندین همایش در شهرهای اراک ،ساوه،تفرش و فرمهین و خنداب شور انتخاباتی را در بین مردم و مسئولین،که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری نیز میباشد، ایجاد کرد.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان مرکزی و رئیس جبهه حامیان مردم با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی به میزبانی این جمعیت، در هفته گذشته افزود:مسئولان باید به افراد نخبه و مستعد در همه زمینه ها ،توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به حل مشکلات و آینده شغلی این عزیزان تلاش کنند.

گفتنی است همایش محکومیت اسرائیل و حمایت از مردم غزه در مسجدالاقصی،دعوت از دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی کل کشور،و ملاقات با مسئولین استان ،جلسات هم اندیشی در شهرستان های استان با حضور مردم و تجلیل از قهرمانان ورزشی از جمله فعالیت های جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در چند ماه اخیر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار