سپاه استان سمنان در پی حادثه تروریستی کرمان در بیانیه‌ای تأکید کرد: ملت شهیدپرور ایران با عزمی راسخ‌تر از گذشته در کارزار مقاومت به مبارزه ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 04 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت تعدادی از مردم مظلوم ایران اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دشمنان اسلام در جنایتی خون‌بار در گلزار شهدای کرمان تعدادی از زائران آن حریم قدسی و ارادتمندان سیدالشهدای محور مقاومت، حاج قاسم سلیمانی را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

این پیام می‌افزاید: این اقدام مذبوحانه تروریستی در پی شکست‌های پی‌درپی در عرصه نبرد میدانی است.

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرده است: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که امروز ملت شهیدپرور ایران اسلامی با تأسی از مکتب عاشورا، با بصیرت و عزمی راسخ‌تر از گذشته در کارزار مقاومت تا فتح قدس شریف به مبارزه ادامه خواهد داد.

سپاه استان سمنان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی و ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده‌های شهدای این حادثه دردناک، از ملت آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار استان سمنان دعوت می‌کند تا با بصیرت انقلابی فتنه‌ها را دریافته و با وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی و حمایت از مدافعین امنیت این خاک، مانند گذشته چشم طمع کوردلان را کور کنند.

در این پیام تأکید شده است که منافقان و کوردلان تروریست بدانند پهنه سربلند ایران، مهد دلاورمردانی همچون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شیرزنان فاطمی است که ذره‌ای تهدید و دست‌درازی به دین، کیان و وطن را برنمی‌تابند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار