مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از آغاز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ 01 January 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدمحمد حسینی در نشست با خبرنگاران استان با بیان اینکه اولین متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی در کشور در استان گلستان و در شهرستان آق قلا به بانک عامل پرداخت کننده تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی معرفی شده است اظهار کرد: سهم استان گلستان در طرح نهضت ملی مسکن روستایی سالانه ۷ هزار واحد است که با پیگیری‌های صورت گرفته این سهمیه امسال به ۱۲ هزار واحد مسکونی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات پنج درصد و بازپرداخت آن ۲۰ ساله است گفت: تمامی متقاضیان دریافت این تسهیلات در روستا‌ها و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر می‌توانند پس از اخذ پروانه ساختمانی به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان کرد: به متقاضیانی که در سنوات قبل از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی استفاده کرده‌اند، اما موفق به تکمیل و بهره برداری از واحد مسکونی خود نشده‌اند نیز مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر در قالب متمم تسهیلات پرداخت می‌شود.

حسینی تاکید کرد: امسال ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث ۱۲ هزار واحد مسکونی در روستا‌های استان گلستان و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تامین اعتبار شده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار