رییس شورای اسلامی شهر یزد:
رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: تفکیک‌های غیرمجاز زمین که در نقاط مختلف شهر یزد و به خصوص خارج از محدوده شهر انجام می‌شود معضلی برای مردم و شهرداری یزد است .
کد خبر: ۱۱۴۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۱ 30 December 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، "عزیزالله سیفی" در نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد افزود: در مناطق حاشیه شهر یزد و به خصوص حریم شهر و خارج از محدوده ، زمین های افتاده زیادی وجود دارد که برخی از آنها توسط عده ای سودجو تفکیک شده و به مردم فروخته می شود.
 
وی ادامه داد: بخشی از این زمین ها نیز در مناطق کمتر برخوردار است و چون با مبالغ کمتر به فروش می رسد مردم ضعیف جامعه نسبت به خرید این زمین ها اقدام می کنند و سپس مردم در مقابل شهرداری قرار داده می شوند و تفکیک کننده اولیه هرگونه پرداخت هزینه را نیز با تعهد بر عهده خریدار قرار می دهد.
 
رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:در صورت ملاحظه کاری در این زمینه مردم ضرر می کنند و اگر هم اقدام قانونی شود باید حکم تخریب داده شود که باز هم افرادی که بدون تحقیق نسبت به خرید این زمین ها اقدام کرده اند ضرر می کنند و لذا باید در این زمینه اقدام قانونی صورت گیرد و از ارگانهای متولی و دستگاههای اجرایی درخواست همفکری و مساعدت در این زمینه را داریم.
 
سیفی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل ، اظهار داشت: مجموعه ای از تلاشگران این عرصه نیز در شهرداری یزد حضور دارند و امروزه رشد و توسعه حمل و نقل برابر با رشد و توسعه کشور است و خوشبختانه در این دوره به ترافیک و حمل و نقل توجه خوبی شده است.
 
رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ۲۷ آذرماه نیز به مناسبت شهادت آیت الله مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده و این دو بال در جهت تقویت علم و دین در کشور تلاش می کنند و اتحاد این دو بخش نیز نقطه مثبتی در جهت گسترش علم و فرهنگ دینی در کشور است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار