مدیرکل هواشناسی استان زنجان میران بارش پاییز امسال استان را ۳۴.۱ میلی‌متر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته کاهش ۱۵.۸ درصدی یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ 28 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروزوفردا با عبور امواج ضعیفی از منطقه، افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت باد در استان روی خواهد داد، اظهار کرد: طی این دو روز آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: وضعیت جوی مدنظر موجب خواهد شد که استان گاهی با افزایش ابر و در بعدازظهر و با وزش باد همراه شود.
وی با بیان اینکه در روز‌های ابتدایی هفته آینده جو نسبتاً پایداری در استان حاکم خواهد شد، تصریح کرد: دمای هوا طی روز‌های جمعه و شنبه به طور نسبی کاهش خواهد یافت و پس از آن قدری افزایش می‌یابد.
رحمن‌نیا ادامه داد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که نیک‌پی با ۲- درجه سلسیوس سردترین و چورزق با ۲۳.۱ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان میانگین بارش استان را در پاییز امسال ۳۴.۱ میلی‌متر اعلام کرد و گفت: این میزان بارندگی نسبت به میانگین بارش سال گذشته در این بازه زمانی ۱۵.۸درصد و نسبت به میانگین بارش درازمدت کاهش ۵۷.۹ درصدی یافته است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار