فرماندار بروجرد با اشاره به اخراج بیش از ۵۰۰ کارگر نساجی بروجرد، خواستار ورود بازرسی کل استان به حسابرسی این شرکت شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ 27 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه شورای قضائی لرستان که در فرمانداری برگزار شد، افزود: حسابرسی نساجی بروجرد در دستور کار بازرسی کل لرستان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از ۵۰۰ کارگر نساجی اخراج شده است.

فرماندار بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد ۶۱۰ کارخانه با حدود ۱۶ هزار کارگر فعالیت دارند، در دولت سیزدهم تاکنون هیچ کارخانه و کارگاهی تعطیل نشده است، ۲۳ کارخانه نیز با همکاری قرارگاه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته است.

مرادی با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در شهرستان بروجرد افزود: ۲ مرکز مشاوره برای کاهش آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: در گذشته بروجرد رتبه اول تصادفات جاده‌ای با ۴۶ کشته در لرستان را داشتیم، ولی امسال با اقدامات راهداری و دیگر اقدامات ۶۰ درصد کاهش تصادفات را شاهد هستیم.

فرماندار بروجرد گفت: با همکاری شهرداری و دادگستری و نیروی انتظامی اولین شهرستان لرستان بودیم که چهار کیلومتر ساخت و ساز‌های غیر مجاز را در یکی از مناطق گردشگری بروجرد تخریب شد.

مرادی افزود: ستاد تنظیم بازار در ۹ ماهه امسال سه هزار بازرسی از اصناف و کارخانجات انجام داده و تعزیرات حکومتی بروجرد جرائم سنگینی برای متخلفان در نظر گرفته است.

وی اظهار داشت: بازرسی استان با مدیرانی که دغدغه خدمت به مردم را ندارند برخورد قاطع شود، امیدواریم شواری قضایی در هر فصل یکبار در شهرستان بروجرد برگزار شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار