سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در منزل سردار شهید حاج کاظم رستگار در شهرری حضور یافت و با مادر این شهید دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 26 December 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ظهر امروز، پس از مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، با مادر شهید کاظم نجفی رستگار دیدار کرد.

سردار فدوی با همراهی سردار ولی زاده فرمانده جدید و سردار ذوالقدر فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و سایر همراهان، در منزل شهید حاج کاظم رستگار در شهرری حضور یافت و با مادر این شهید دفاع مقدس گفت‌وگو کرد.
 


سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این دیدار گفت: خوشحالم که در اولین روز کاری خود در منزل شهید حضور پیدا کردم و بار سنگین فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) را با یاری خداوند با دیدار مادر بزرگوار شهید آغاز می‌کنم.
 


شهید کاظم نجفی رستگار سوم فروردین ۱۳۳۹، در ری چشم به جهان گشود و پاسدار بود. سال۱۳۶۰ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. به عنوان لشکر۱۰ در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم اسفند ۱۳۶۳، با سمت فرمانده لشکر سیدالشهدا(ع) در جزیره مجنون عراق بر اثر بمباران هوایی شهید شد.

پیکر پاک شهید کاظم نجفی رستگار، پس از ۱۳ سال در منطقه هورالهویزه تفحص شد و مزار او در بهشت زهرا(س) تهران واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار