فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه به پاس حضور شهدا امروز کشوری مقتدر داریم گفت: شهیدان این درس را به ما می‌آموزند تا با اقتدار از کشور و جامعه دفاع کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱ 25 December 2023

تابناک خوزستان: سردار حسن شاهوارپور روز دوشنبه در آیین تشییع پیکر پاک شهید گمنام در فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: با این شهید بیعت می‌بندیم و یاد شهیدان مدافع حرم و مدافع سلامت، سردار حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس را گرامی می‌داریم.

وی افزود: پیام شهید این است که در صورت غفلت، دشمنان سو استفاده خواهند کرد و ما برای پاسداشت شهیدان، در تمام لحظه‌ها تمام قد ایستاده‌ایم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه جنایتکاران به سزای خود خواهند رسید ادامه داد: درس شهیدان این است که برای استحکام‌بخشی به اقتدار ملی مجاهدت و ایثارگری کنیم.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) گفت: امروز در عرصه تولید و اقتصاد مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و باید با الگو گرفتن از شهیدان، مجاهدانه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر اسراییل بیش از ۷۵ روز است ملت مظلوم و مقاوم فلسطین را با بدترین اقدامات جنگی به خاک و خون کشیده بیان کرد: مردم ایران پشتیبان ملت فلسطین هستند و جنایات اشغالگران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

سردار شاهوارپورپور با محکوم کردن جنایت جنگی اسرائیل اطمینان داد که جنایت اصلی را آمریکا هدایت می‌کند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) با اشاره به اینکه کشور یمن امروز پشتیبان اصلی ملت فلسطین است گفت: کشوری که آمریکا برای اشغال سرزمین آنها تلاش کرد امروز از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند.

به گفته وی این شهدای گمنام خوزستان در تفحص بیابان‌های غرب کشور پیدا شدند.

پیکر مطهر شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس دوشنبه در محل شرکت فولاد اکسین خوزستان تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع/ایرنا

برچسب ها: شهید گمنام ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار