معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: طی دو سال گذشته ۳۵۰ کیلومتر روکش آسفالت در جاده های این شهرستان کاری بی‌سابقه است.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 21 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی، امام جمعه طبس امروز در مراسم تکریم راهداران طبس به مناسبت هفته رانندگان، حمل و نقل و راهداری با اشاره به اینکه راه‌ها رگ‌های شریانی جامعه است اظهارداشت: با همین کاستی‌هایی که شما مطرح کرده‌اید کار شما راهداران انقلابی، جهادی و صدقه جاریه است.

وی افزود: مشکلاتی که مطرح کرده‌اید از چند سال گذشته به صورت جدی به شکل‌های مختلف از سمت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاون استاندار و فرماندار ویژه و همچنین خودم پیگیری کرده ایم.

روکش ۳۵۰ کیلومتر روکش آسفالت

علی اکبر رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس هم با اشاره به اینکه در دو سال گذشته ۳۵۰ کیلومتر روکش آسفالت بی‌سابقه است بیان کرد: به دلیل اینکه اولویت کاری ما برای شهرستان جاده است اعتبارات راهداری در دو سال گذشته بی سابقه بوده است.

وی گفت: پیگیری برای دوبانده سازی ۵۰ کیلومتری منتهی به شهر طبس را به صورت جدی انجام شده است.

وی با اشاره به دلیل اینکه خدمات نیرو‌های راهداری دیده نمی‌شود این است بیش از ۲ هزار کیلومتر راه داریم تصریح کرد: مشکلات راهداری را در سطح وزارت پیگیری کرده‌ایم.

محسن حیدری، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس نیز با اشاره به اینکه تمامی محور‌های منتهی به شهر طبس در دهه فجر پروژه‌های برای افتتاح داریم بیان کرد: در دو سال گذشته حجم اعتبارات و پروژه‌هایی که انجام شده بی‌سابقه است.

وی با اشاره به اینکه در بخش مرکزی و بخش دستگردان ۴۵۶ آبنما در محور‌های اصلی و فرعی وجود دارد که از این میزان ۱۵۳ آبنما در محور‌های شریانی است تصریح کرد: در محور طبس - بردسکن و طبس - اصفهان ۱۰ آبنما که با هر بارندگی مسدودی ایجاد می‌شد با اعتباری که گذاشته شده تا پایان سال به پل تبدیل می‌شود.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهر طبس با اشاره به اینکه سه روستا در بخش مرکزی و دستگردان که دارای سکنه است تاکید کرد: محور روستایی سمبا پده بید ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان وارد مناقصه شد.

حیدری افزود: از بزرگترین مشکلات این این مجموعه کمبود نیرو و تبدیل وضعیت نیرو‌ها است که هر کدام جداگانه توسط امام جمعه شهرستان و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس پیگیری جدی انجام شده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار