فرماندار سیروان گفت: در طول 2 سال گذشته تاکنون اقدامات قابل قبولی در حوزه های مختلف بخصوص حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شده ولی بدلیل کم برخورداری جوابگو نیست و باید برای رفع مشکلات این حوزه چاره اندیشی شود.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 20 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛محمدباقر شریفی در دیدار با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ،افزود: در طول 2 سال گذشته تاکنون اقدامات قابل قبولی در حوزه های مختلف بخصوص حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شده ولی بدلیل کم برخورداری جوابگو نیست و باید برای رفع مشکلات این حوزه چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه باتوجه به اتمام تعمیرات ساختمان و نصب دستگاه رادیولوژی قنات آباد کارزان، می طلبد که نیروی انسانی این رادیولوژی تامین شود تا مراجعه کنندکان بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند،اظهار داشت: برخی امکانات و تجهیزات در مراکز درمانی این شهرستان نصب و راه اندازی شده ولی بدلیل نبود نیروی انسانی کافی متاسفانه آنچنان که باید و شاید از آنها استفاده نمی شود.

فرماندار سیروان با بیان اینکه با توجه به کمبود منابع مالی شهرستان و کمبود و تجهیزات بهداشتی درمانی،اقدامات لازم در خصوص تامین اعتبار برای خرید تجهیزات مساعدت لازم شود،تصریح کرد: نیروهای بهداشتی و درمانی مورد نیاز مراکز شهرستان بصورت استخدام و یا طرحی تامین شود تا رضایت نسبی مردم فراهم شود و مشکلات مردم هم در این حوزه برطرف شود.

همچنین در این دیدار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قول مساعد داد که مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را پیگیری کند./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار