گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد
رئیس شرکت گاز کهگیلویه:اگر مسئولین سایر ادارات مانع تراشی نکنند پروژه گاز رسانی به مناطق مندان وسواری در موعد مقرر به بهره برداری می رسد
کد خبر: ۱۱۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 18 October 2015

رئیس شرکت گاز کهگیلویه:اگر مسئولین سایر ادارات مانع تراشی نکنند پروژه گاز رسانی به مناطق مندان وسواری در موعد مقرر به بهره برداری می رسد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،شعبان صادقی در سرکشی از پروژه گازرسانی به مناطق مندان وسواری در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد در خصوص زمان بهره برداری پروژه گفت:زمان پیمان پروژه220روز می باشد و باتوجه به شروع پروژه در تاریخ94/5/1و در صورت همکاری سایر ادارات این پروژه در موعد مقرر تحویل خواهد شد.

صادقی مهمترین مشکل را از طرف اداره راه شهرستان دانست واعلام کرد که اداره راه و ترابری شهرستان چرام در خصوص موضوع حریم جاده مشکلاتی برای پیمانکار بوجود آورده که انتظار می رود با همکاری آنها این پروژه به در حالت عادی جلو رود.

رئیس شرکت گاز کهگیلویه مشکل دیگر موجود را مشخص نبودن برخی مسیرهای داخل روستا ها اعلام کرد و گفت: در صورتی که بنیاد مسکن به موقع نقشه های طرح های هادی را تحویل دهد از نظر زمانی پروژه در این زمینه به مشکلی بر نخواهد خورد.

وی در خصوص مسائل زیست محیطی و درختان در مسیر پروژه گفت:به پیمانکار تاکید شده که با تمام تلاش خود سعی نماید حداقل تلفات را به محیط زیست و درختان مسیر کار داشته باشدو همچنین در صورت اجبار در قطع درختان سعی شود حتی الامکان از شاخه هایی که در مسیر هستند قطع نماین نه خود درختان را.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار