فرماندار گرمسار در جلسه هیات اجرایی:
سیزدهمین جلسه هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان گرمسار به ریاست مهندس خانی فرماندار شهرستان گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲ 10 December 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان گرمسار؛ مهندس خانی فرماندار شهرستان گرمسار در جلسه هیات اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم تحقق راهبرد‌های مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی انتخابات در شهرستان ضمن بهره گیری از تجارب گذشته و بررسی دقیق وضع موجود نقاط ضعف و قدرت برگزاری انتخاب در شهرستان را احصاء نموده و در جهت رفع آن‌ها در حال تلاش می‌باشند.

وی افزود: مشارکت مردم در برگزاری انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با تلاش عوامل اجرایی و نظارت نتیجه‌ای مقتدرانه را به جای خواهد گذاشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به حضور پرشور مردم ایران از نخستین روز‌های پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی تا کنون در صحنه‌های متعدد انتخاباتی گفت: اثرگذاری حضور پرشور مردم در انتخابات و صحنه‌های مختلف سیاسی در سال‌های اخیر باعث ایجاد شرایطی عزتمندانه در کشور شده است.

خانی از آراء مردم به عنوان امانتی الهی نزد دست اندرکاران برگزاری انتخابات یاد کرد و افزود: عوامل اجرایی و نظارت باید در نهایت قانون‌مداری، دقت و امانتداری انتخابات را برگزار کرده و با تمام وجود از تک تک آرای مردم حفاظت کنند.

برچسب ها: سمنان ، گرمسار ، آراء مردم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار