معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار امروز ۱۹ آذرماه از ابلاغ الحاق محدوده ناظرآباد به شهر بجنورد خبر داد و گفت: الحاق سکونتگاه غیررسمی ناظرآباد به محدوده شهر بجنورد به صورت رسمی به شهردار مرکز استان ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 10 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار امروز ۱۹ آذرماه از ابلاغ الحاق محدوده ناظرآباد به شهر بجنورد خبر داد و اظهارکرد: الحاق سکونتگاه غیررسمی ناظرآباد به محدوده شهر بجنورد به صورت رسمی به شهردار مرکز استان ابلاغ شد.

وی گفت: با ابلاغ محدوده ناظر آباد به شهر بجنورد، مشکل محدویت ساخت‌وساز در ناظر آباد بجنورد رفع شد و شهرداری از چند روز آینده نسبت به ارائه خدمات شهرسازی به ساکنان این منطقه اقدام خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ممنوعیت ساخت‌وساز در ۶ هکتار از اراضی ناظر آباد بجنورد را مشکل ۱۰ ساله مردم این منطقه عنوان کرد و افزود: این منطقه به دلیل واقع شدن در حریم فرودگاه، از سال ۸۹ امکان ساخت‌و‌ساز نداشتند و پس از تکمیل فرودگاه این بلاتکلیفی همچنان برای ساخت‌وساز وجود داشت که در جلسات ملاقات مردمی معاونت عمرانی، مکرر مطرح می‌شد.

وی ادامه داد: با جلسات و پیگیری‌های لازم ابلاغ آن حدود ۳۰۰ نفر از مالکین و مردم محله ناظرآباد بجنورد با الحاق ۶ هکتار به محدوده شهر از بلاتکلیفی خارج و اکنون می‌توانند نسبت به ساخت‌وساز طبق قوانین در این زمین‌ها اقدام کنند.

شهردار بجنورد نیز با بیان اینکه در این محدود به دلیل خارج از محدوده بودن تاکنون ارائه خدمات حوزه شهرسازی امکان پذیر نبود، گفت:، اما اکنون با الحاق آن به محدود شهر بجنورد ارائه خدمات در زمینه صدور سند و پروانه ساخت‌وساز برای مردم این منطقه امکان‌پذیر می‌شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار