مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان گفت: در راستای حمایت از کشاورزان، در هشت ماهه سال جاری، ۱۰۲ مورد نمونه برداری از 18 هزار و 747 تن کودهای ارسالی از مبادی، پتروشیمی ها و غیره در گلستان، انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 06 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، سید صمد ضیائی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: وظیفه ما حاکمیتی است و باید ابزار کافی در اختیار داشته باشیم تا به عنوان مثال اعلام کود شیمیایی تامین شده توسط این شرکت از استاندارد‌های لازم برخور دار باشد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان افزود: در اجرای دستورالعمل کنترل کیفیت کود‌های شیمیایی، در راستای حمایت از کشاورزان و بهره برداران، در هشت ماهه سال جاری، ۱۰۲ مورد نمونه برداری از ۱۸ هزار و ۷۴۷ تن کود‌های ارسالی از مبادی، پتروشیمی‌ها و کارخانجات تولید داخل کشور، انجام شده است.

وی توضیح داد که کود از انبار سازمانی این شرکت تهیه و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه برای آنالیز به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شده است.

ضیایی بیان کرد: نمونه گیری از محموله‌های کودی وارده را براساس قوانین و مقررات مرتبط و دستورالعمل‌های صادره موسسه تحقیقات آب و خاک کشور انجام می‌دهند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار