استاندار قزوین گفت: انسداد ورودی های غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان باید به طور جدی پیگیری شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 02 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای ترافیک استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انسداد ورودی‌های غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی باید به طور جدی پیگیری شود.

وی افزود: خوشبختانه قزوین جزو استان‌هایی است که شاهد کاهش آمار تصادفات در آن هستیم و تلاش می‌کنیم تا این روال را ادامه دهیم.

استاندار قزوین تعیین ضرب العجل برای فعالیت‌های کاهش آمار تصادفات را امری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: اقدامات مطرح شده باید در عرض دو ماه پیگیری شود و امیدواریم هرچه سریعتر از لحاظ اعتبارات نیز حمایت کنیم.

اعلایی اضافه کرد: نقشه راه‌ها و عوامل تصادفات را در اختیار داریم که اگر به آن‌ها توجه کنیم می‌توانیم از جان هموطنان صیانت کنیم.

وی جرائم رانندگی را غیر بازدارنده دانست و عنوان کرد: در فضای تصمیم گیری یک نگاه غلط به وجود آمده است که اگر جرائم بالاتر برود باعث می‌شود تا از انجام جرائم حادثه ساز جلوگیری شود که نیازمند همکاری مجلس و دولت برای افزایش هزینه‌های جرائم هستیم.

این مسوول از پرداخت روزانه ۷۷۰ میلیارد تومان توسط صنعت بیمه کشور به بخش خسارات و تصادفات جاده‌ای خبر داد و اذعان کرد: افزایش جرائم در حفظ حقوق عامه موثر خواهد بود و در سطح ملی برنامه ریزی‌هایی در این خصوص باید صورت بگیرد.

اعلایی در پایان گفت: احداث مجتمع‌های خدماتی و محل فرود هلی کوپتر در حاشیه محور‌ها هزینه زیادی ندارد و بر این اساس لازم است اقدامات در این حوزه انجام شود.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار