مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان حضور کارکنان ورزش و جوانان در ریاست هیات‌های ورزشی را نیازمند اخذ مجوز از وزارتخانه دانست و گفت: در مورد رئیس هیات آمادگی جسمانی استان این مهم انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵ 29 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات آمادگی جسمانی استان به حضور ناظر از وزارت ورزش در این مجمع انتخاباتی اشاره و اظهار کرد: این نخستین حضور ناظر در یک مجمع است که جای تقدیر دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه حضور کارکنان ورزش و جوانان در ریاست هیات‌های ورزشی نیازمند اخذ مجوز از وزارتخانه است که در مورد هادی شهبازی این مهم انجام شده است، افزود: اخذ مجوز برای حضور یکی از کارکنان اداره کل در ریاست هیات آمادگی جسمانی بیانگر اهمیت این رشته است.
وی با تاکید بر اینکه چند رشته ورزشی از جمله آمادگی جسمانی با عموم مردم در ارتباط هستند، ادامه داد: باید از این فرصت برای برقراری ارتباط با جامعه هدف برای بهبود وضعیت ورزش و ورزشکاران استفاده بهینه کرد.
بازرگان دانش‌افزایی و تربیت مربی را از نیاز‌های رشته آمادگی جسمانی عنوان و تاکید کرد: به نظر برای کمک به کاهش کم‌تحرکی موجود در جامعه باید تربیت مربی در دستور کار قرار گیرد تا بتوان زمینه را برای تحرک‌بخشی به مردم هم فراهم کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری ایران قوی ورزش قوی می‌خواهد، افزود: در این رابطه تحقق اهداف نیازمند فراهم‌کردن ملزومات مادی و معنوی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران است.
وی به آغاز اقدامات خاصی برای حمایت بیشتر از ورزش و ورزشکاران اشاره کرد و افزود: باید متوجه بود که نتیجه این اقدامات در رویداد‌های بین‌المللی خود را نشان می‌دهد، لذا ضمن پشتیبانی، باید انتظارات جامعه ورزش هم برآورده شود.
بازرگان تاکید کرد: میدان ورزش مسیری برای نشان دادن عظمت و اقتدار کشور است که تحقق آن نیازمند برنامه‌ریزی در بعد همگانی و قهرمانی است که در این رابطه اقداماتی انجام شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار