رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی انتخابات را فرصتی دانست که مردم اراده خود را بیان و محقق می‌کنند و گفت: دولت هم تصمیم گرفته تا با ایجاد فضا این اراده را به بهترین وجه منعکس و عملیاتی کند.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 29 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسن ناهیدی رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات اظهارکرد: تاکید بر اهمیت سلامت انتخابات و نظارت بر فرآیند انتخابات باید از طریق اطلاع‌رسانی رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها برای مردم انجام شود.

وی انتخابات را فرصتی دانست که مردم اراده خود را بیان و محقق می‌کنند و گفت: دولت هم تصمیم گرفته تا با ایجاد فضا این اراده را به بهترین وجه منعکس و عملیاتی کند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی مشارکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی را در مقایسه با سایر کشور‌ها بسیار نظام‌مند و واقعی ذکر کرد و افزود: رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و مدیران در تبیین بیشتر کارکرد دولت در اجرای پشتیبانی و تدارکات انتخابات، تلاش کنند.

ناهیدی نقش مهم آموزش در فرآیند برگزاری بهتر انتخابات را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: آموزش یکی از راه‌های توانمندسازی افراد است، زیرا استفاده از امکانات را سهل‌تر می‌کند و تصمیم‌گیری در مواجهه با مجهولات را بهتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ارتباطات با احزاب در راستای استماع مطالبات مردم از زبان آن‌ها می‌تواند مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزند.

ناهیدی تاکید کرد: ضعف‌های انتخابات سال‌های گذشته باید مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد و نقاط قوت نیز تقویت شود.

وی بیان داشت: نخبگان باید جامعه را بهتر بشناسند و جامعه نیز با نخبگان ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا ایده‌ها، ظرفیت و توانمندی‌ها بکارگیری شود و ماحصل آن بیان اندیشه‌ها و راهکار‌ها در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی تصریح کرد: احزاب هم می‌توانند با بدنه جامعه ارتباط بیشتری برقرار کنند و در طول سال برای موضوعات مختلف با آنان مشورت گرفته شود که این امر در تحقق مشارکت حداکثری مهم خواهد بود.

ناهیدی، احزاب را حلقه‌های میانی بین دولت و مردم دانست که در حوزه انتخابات می‌توانند تاثیر گذار باشند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار