مدیرکل پست خوزستان از رشد ۴۱ درصدی ترافیک مرسولات پستی خوزستان در آبان ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 29 November 2023

تابناک خوزستان: مهران حموله اظهار کرد: در ۸ ماهه امسال کل ترافیک پستی استان خوزستان بیش از ۹ میلیون و ۴۳۳ هزار مرسوله پستی بوده که در استان توزیع و یا به دیگر استان‌های کشور ارسال شده است.

وی با اشاره به عملکرد پست خوزستان در این بازه زمانی، افزود: در سطح خوزستان در ۸ ماهه سال جاری، با تلاش‌های انجام‌شده بیش از ۵ میلیون و ۳۸۵ هزار مرسوله قبول و در نقاط مختلف استان توزیع شده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت: همچنین در این بازه زمانی بیش از ۴ میلیون و ۴۸ هزار مرسوله پستی توسط باجه‌های پست استان قبول و برای توزیع در دیگر مناطق کشور ارسال شده است.

حموله عنوان کرد: ترافیک پستی خوزستان در یک ماهه آبان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در بحث دریافت مرسولات و ارسال آن به نقاط مختلف ۴۱ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در ترافیک مرسولات پستی در بازه زمانی ۸ ماهه سال جاری توانستیم ۱۰۲ درصد از برنامه پیش‌بینی شده را محقق کنیم و این مساله بیانگر عملکرد مطلوب پست استان در حوزه ترافیک مرسولات پستی است.

منبع/ایسنا

برچسب ها: پست ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار