بخشداری آسمان‌آباد شهرستان چرداول با حضور استاندار ایلام، جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی، مدیران کل و مردم این بخش در مراسمی به طور رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 23 November 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا  در این آیین افزود : موضوع درمانگاه شبانه‌روزی و بحث آب شرب در بخش آسمان‌آباد پیگیری می‌شود.

وی گفت :  از سال ۱۳۹۱ که به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در این استان خدمت می‌کردم تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش را پیگیری کردیم و امروز شاهد این اتفاق مهم هستیم.

بهرام نسا ادامه داد :  یکی از افتخارات دولت سیزدهم در استان، تکمیل زیرساخت‌های حوزه‌ است و در این راستا در کمتر از ۲ سال بیش از ۶۴ هزار میلیارد ریال در حوزه زیرساخت‌ها هزینه شد که ۵۰ هزار میلیارد ریال آن، در حوزه‌ راه‌های استان بوده است.

وی  پس از افتتاح و بازدید از چندین پروژه، حضور در آیین آغاز بکار رسمی بخشداری آسمان آباد، در آیین کلنگ‌زنی پروژه توسعه و اصلاح شبکه برق شهر آسمان‌آباد شرکت کرد.

بهرام نیا در ادامه سفر به شهرستان چرداول در جریان بازدید از طرح "خانه جوان" شهر سرابله اظهار کرد: این پروژه با سه طبقه و مساحت ۴۳۰ متربع و ۹۲۶ متر مربع زیربنا دارد که سال ۱۳۹۶ با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده است.

وی گفت : این طرح در حال حاضر با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

استاندار ایلام در جریان بازدید از ساختمان بهورزی در شهر سرابله شهرستان چرداول، اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۱۱ میلیاردتومان بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود تا دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار