فرمانده سپاه ناحیه اراک ازاحداث ۴۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاهای شهرستان اراک خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 19 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار محمد مهجوری، در حاشیه افتتاح طرح‌های اجرا شده توسط سپاه ناحیه اراک در جمع خبرنگاران، افزود:در سال جاری بنا بود به همت بسیج سازندگی اراک، ۴۰ منزل مسکونی برای نیازمندان در روستاها ساخته شود که تاکنون ۲۹ منزل تکمیل و مابقی تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

وی بیان کرد:به منظور آبرسانی به بخش کشاورزی و آب شرب به روستاهایی که با کمبود آب مواجه هستند در سال جاری ۹ استخر ذخیره آب ساخته شده است.

سرهنگ پاسدار مهجوری ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج، پروژه‌های استخر ذخیره آب در روستای نورعین به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان و ساخت استخر ذخیره آب و جدول گذاری به طول ۵۰۰ متر در روستای قاسم آباد و ساخت استخر ذخیره آب در روستای دینه کبود، امروز افتتاح شد.

ایشان یادآورشد: این طرح‌ها با مشارکت اهالی روستا، جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی احداث شده و سپاه ناحیه اراک در سال ۱۴۰۲ برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی ۱۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

 به مناسبت هفته بسیج، جشنواره روستاآباد در روستای قاسم آباد اراک برگزار شد که برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی، مشاوره حقوقی و قضایی، کلینیک سیار دامپزشکی و اجرای مسابقات بومی و محلی از جمله بخش‌های این جشنواره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار