سومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای شرکت در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات در بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 18 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم ملی پیش از این رقابت‌ها خوب است، اما مهمترین مسئله تیم ملی فوتبال ساحلی برگزاری بازی‌های تدارکاتی است که هنوز این امر از سوی فدراسیون محقق نشده است.

وی افزود: قرار بود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای دیدار با تیم ملی سنگال به این کشور اعزام شود که این اردو لغو شد و درخواست دادیم این تیم به ایران سفر کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اضافه کرد: دومین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی با تیم بلاروس بود که قرار است در جزیره کیش برگزار شود که زمان آن هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی از ۲۴ بهمن تا ۶ اسفندماه امسال در امارات برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با تیم‌های اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین هم گروه است که امیدواریم جایگاه سومی جهانی خود را در این رقابت‌ها ارتقا دهد.

به گزارش فارس، سومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای شرکت در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات تا ۳۰ آبان در زمین ساحلی دهکده گردشگری شهر بوشهر در حال برگزاری است. این اردو با حضور ۱۶ بازیکن در زمین ساحلی گردشگری با مشارکت باشگاه پارس جنوبی بوشهر برگزار شده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار