مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: در راستای اجرای قوانین بالادستی، تاکنون 25 هزار نفر از ایثارگران در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 14 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، یعقوب مرادی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ظهر امروز در نشستی با مدیران عامل صنعت آب و برق و مشاوران امور ایثارگران این شرکت‌ها اظهار کرد: شماری از نیرو‌ها قبل از تبدیل وضیعت با قرارداد‌های مدت معین، شرکتی، طرحی و پیمانی فعالیت داشتند که خوشبختانه تبدیل وضعیت شدند و تعداد معدودی باقی مانده‌اند که در سراسر کشور در حال انجام امور مربوط به این نیرو‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه قریب یک‌چهارم بدنه وزارت نیرو را ایثارگران تشکیل می‌دهند، گفت: حدود ۲ هزار فرزند و ۴۰ هزار ایثارگر در صنعت آب و برق کشور مشغول به خدمت و با همان روحیه ایثارگری که در دوران دفاع مقدس وجود داشت، در حال خدمت‌رسانی هستند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه امروز نهمین سفر مشاوران امور ایثارگران به استان‌هاست، از استان سمنان به‌عنوان مهد ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت نام برد و گفت: سرکشی و زیارت خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری به‌ویژه در حوزه صنعت آب و برق از مهم‌ترین اهداف سفر به این استان بوده است.

مرادی افزود: بررسی و ارزیابی وضع حوزه ایثار شهادت از دیگر اهداف سفر به استان سمنان است.

وی گفت: در راستای احصای مشکلات جامعه ایثارگر حوزه صنعت آب و برق استان سمنان جلسات متعددی با حضور مدیران این حوزه، مشاوران امور ایثارگران و مدیران منابع انسانی برپا شده است و میز خدمت نیز با هدف اخذ درخواست و مشکلات حوزه ایثار و شهادت و رسیدگی و رفع این مشکلات برگزار می‌شود.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه وضع خدمت‌رسانی هم به آحاد جامعه و هم ایثارگران در وزارت نیرو مطلوب و قابل‌قبول است، گفت: در راستای اجرای تکالیف قانونی و تبدیل وضع ایثارگران، تاکنون ۴۰۰ نفر از ایثارگران حوزه صنعت آب و برق در استان سمنان تبدیل وضعیت شدند و تنها تعداد معدودی از نیرو‌ها باقی مانده که تبدیل وضعیت این افراد هم در دستور کار است.

مرادی گفت: امیدوارم خدماتی که به جامعه ایثارگران ارائه می‌شود قابل‌قبول خانواده ایثارگران باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین دغدغه جامعه ایثارگران وزارت نیرو چیست و برای رفع آنچه اقداماتی انجام شده است، گفت: موضوع تبدیل وضعیت مهم‌ترین دغدغه جامعه ایثارگران سراسر کشور است که در وزارت نیرو این مهم به نحو شایسته‌ای انجام شده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار