فرماندار خوسف گفت: با همت جهادی دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های ناتمام، مطالبه‌های مردمی و تامین زیرساخت‌های این شهرستان یکی یکی در حال محقق شدن است.
کد خبر: ۱۱۳۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 11 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همت دولت سیزدهم بر فراهم آوردن زیرساخت‌ها در این خوسف اظهارداشت: در این راستان اتمام گاز رسانی را به خوسف داشته ایم و نهضت آسفالت معابر روستایی و شهری این شهرستان نیز با همه تمام در حال اجراست.

وی از پروژه‌های بر زمین مانده و ناتمام خوسف بر عنوان استخوانی بر گلو یاد کرد و گفت: از جمله این پروژه بیمارستان خوسف بود که بعد از ۱۱ سال وقفه از شروع عملیات اجرایی آن اوژانس این بیمارستان راه اندازی شد.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه درمانی را ۶۲ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: طی چند ماه گذشته با فعالیت‌های جهادی که در این زمینه صورت گرفت بخش اورژانس بیمارستان خوسف راه اندازی شد و تجهیزات دیگر بخش‌های این مرکز درمانی نیز خریداری شده و در حال انتقال و نصب است.

فرماندار خوسف با بیان این که حدود ۶۰ نفر در بیمارستان خوسف مشغول به کار می‌شوند افزود: ۴۶ نفر از این افراد با استفاده از آزمون و ۱۴ نفر نیز از استان در این مرکز درمانی مشغول به کار خواهند شد.

به گفته حسینی خوسف آخرین شهرستان خراسان جنوبی بود که از بیمارستان بهره‌مند شد.

وی دیگر پروژه بر زمین مانده این شهرستان را استخر خوسف دانست و اظهارداشت: این پروژه ناتمام که حدود ۱۱ سال قبل شروع شده در این دولت با همت بنیاد علوی، استانداری و وزارت ورزش و جوانان عملیات احداث آن با حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است.

مقام عالی دولت در خوسف از تامین زیرساخت‌های شهرک شهید رحمانی خوسف به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان در این دولت خبرداد و گفت: اداره ثبت اسناد و املاک که مطالبه ۶ ساله مردم این شهرستان نیز بود در این دولت تحقق یافت و به زودی این اداره در خوسف راه اندازی می‌شود.

حسینی به اقدامات جهاد انجام برای رفع تنش آبی در شهر ماژان خوسف اشاره و خاطرنشان کرد: خط انتقال آب این شهر طی یک ماه با حمایت‌های انجام شده از سوی استان وارد فاز اجرایی شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار