کد خبر: ۱۱۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 18 October 2015

فرماندار مهران گفت: زائران براي سفر به كربلا و ساير اماكن متبركه در كشور عراق گذرنامه و ویزای معتبر بايد به همراه داشته باشند.

«مراد ناصري» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: شرط اصلی برای خروج زائران عتبات عالیات از مرز بین‌المللی مهران به عراق همراه داشتن ويزا و گذرنامه است و هیچ زائری بدون این دو مدرک اجازه خروج از مرز نخواهد داشت.

وی افزود: در نشست‌های قبلي با طرف عراقي، مسئولان اين كشور نيز بر همراه داشتن اسناد معتبر سفر توسط زائران تأکید کرده‌اند به همين دليل بدون اسناد معتبر شامل گذرنامه و ویزا از پذیرش زائران و ورود آن‌ها به خاك عراق جلوگیری می‌شود.

فرماندار مهران با اشاره به ايجاد زیرساخت‌های اربعين در شهر مهران افزود: اقدام‌های خوبی در راستای بهبود زیرساخت‌های شهرستان مهران برای اربعین حسینی انجام‌شده که هرچند کافی به نظر نمی‌رسد، ولی نسبت به سال گذشته شرایط بهتری برای استقبال از این آیین داریم.

ناصري تصريح كرد: عمليات تعريض 85 دستگاه پل و احداث پل بزرگ كنجان‌چم در محور صالح‌آباد مهران ، احداث 12 كيلومتر جاده جديد در منطقه كنجانچم ، افزایش گیت‌های خروجی در پایانه مرزی مهران، احداث بيش از 100 سرويس بهداشتي، ميدان بزرگ پايانه و استقرار پاسگاه‌های سیار از مهم‌ترین پروژه‌های آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین در اين شهرستان مرزي است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار