استاندار یزد خبرداد؛
استاندار یزد با اشاره به سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به استان یزد در تاریخ 12 دی ماه 1386، از پیگیری ثبت این روز به نام «روز یزد» در تقویم کشور خبرداد.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 30 October 2023

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، نشست شورای فرهنگ عمومی استان یزد به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و با حضور استاندار و جمعی از اعضای شورا برگزار شد.

استاندار یزد تصمیم گیری در خصوص ثبت «روز یزد» در تقویم رسمی کشور را یکی از مصوبات نشست دانست و اظهار کرد: با توجه به سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به استان یزد در تاریخ 12 دی ماه 1386، نامگذاری این روز به عنوان «روز یزد» به تصویب رسید.

فاطمی در همین راستا ادامه داد: پیشنهاد ثبت 12 دی ماه به نام روز یزد، به شورای فرهنگ عمومی کشور ارائه و پیگیری های لازم جهت ثبت این روز در تقویم رسمی کشور صورت می گیرد.

وی همچنین از تصویب 6 شهریور به عنوان روز منطق و بزرگداشت علامه ملاعبدالله بهابادی(ره)؛ در شورای فرهنگ عمومی استان خبرداد و افزود: ثبت این روز به نام این شخصیت بزرگ دینی، به شورای فرهنگ عمومی کشور پیشنهاد خواهد شد.

استاندار یزد با بیان اینکه علامه ملاعبدالله بهابادی(ره) شخصیتی کمتر شناخته شده برای مردم استان و کشور است، تصریح کرد: ثبت روزی به نام ایشان و برگزاری برنامه هایی در باب تبیین اندیشه‌های ایشان، اقدام موثری جهت معرفی این شخصیت برجسته منطق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار