فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و تا ابد حماسه آفرینی آن‌ها باید با عظمت و عزت یاد شود، گفت: نوجوانان وارث و ادامه دهنده راه شهدا و پرچمدار ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ 29 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ظهر امروز در تجمع دانش‌آموزان زنجانی در محکومیت جنایات‌های رژیم صهیونیستی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، دشمنان ایران اسلامی به روش‌های مختلف جنایات متعددی علیه این ملت انجام دادند، اظهار داشت: ایران آغازگر جنگ نبود و در زمان اغاز جنگ تحمیلی با فرمان امام (ره) بسیج بیست‌میلیونی تشکیل شد و رزمندگان اسلام با دلاوری‌ها و رشادت‌ها وارد میدان شدند و به دفاع از کشور پرداختند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با نوجوانان و جوانان داوطلبان در دوران دفاع مقدس حضور برای دفاع از خاک کشور عاشورایی می‌جنگیدند، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی گروهک داعش را به وجود آوردند و از این گروهک حمایت همه جانبه span> کردند، اما شهدای مدافع حرم با خودگذشتگی از حرمین دفاع کردند و اجازه تجاوز به دشمنان اسلام را ندادند.
وی با اشاره به اینکه شما نوجوانان یاران امام‌زمان (عج) هستید، خطاب به دانش‌آموزان افزود: شما نوجوانان وارث و ادامه دهنده راه شهدا و پرچم‌دار ایران اسلامی هستید.

فرمانده سپاه استان زنجان خاطر نشان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و تا ابد حماسه آفرینی آن‌ها باید باعظمت و عزت یاد شود.

در ادامه علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه شما دانش‌آموزان سرباز ولایت هستید، اظهار داشت: شما دانش‌آموزان امروز با حضور خود در این مراسم اعلام همبستگی مجدد با مردم مظلوم فلسطین و از آن‌ها اعلام حمایت می‌کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر اینکه باید از تفکر ناب اسلامی حمایت کنیم، گفت: امروز شما دانش‌آموزان بسیجی به عنوان نمایندگان ترویج ایثار و شهادت در مدارس هستید.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار