کد خبر: ۱۱۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 17 October 2015

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز با بیان اینکه پروژه‌های گردشگری منحصر به فردی در استان توسط این سازمان در دستور کار قرار دارد، گفت: به‌دنبال احداث شهر سلامت در شهرستان طالقان ویژه دیپلمات‌ها و افراد خارجی هستیم.

مصطفی باقری درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه 70 میلیارد تومان اعتبار در 6 ماهه نخست سال جاری به پروژه‌های مربوط به شهرداری از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز تخصیص یافته، اظهار داشت: برخی اقدامات مربوط به شهرداری گلسار، ادامه بلوار ماهان، آسفالت سطح شهر و خدمات پرسنلی 8‌شهرداری در البرز از وظایف سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز محسوب می‌شود.

وی افزود: پروژه‌ای برای ستاد بحران در دستور کار قرار دارد تا هر ناحیه شهرداری سوله‌ای 2 هزار متری داشته باشد و این سوله‌ها در حال واگذاری به سازمان همیاری‌ها برای انجام اقدامات لازم و تجهیزات است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز تصریح کرد: این سازمان می‌تواند بازوی بسیار قوی برای استان و پروژه‌های عمرانی محسوب شود و در این عرصه‌ها فعالیت چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های گردشگری منحصر به فردی در استان البرز توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان در دستور کار قرار دارد، گفت: به دنبال احداث شهر سلامت در شهرستان طالقان ویژه دیپلمات‌ها و افراد خارجی هستیم.

باقری خاطرنشان کرد: این شهر سلامت برای افراد دیپلمات که در کشور ایران زندگی می‌کنند احداث می‌شود تا با تغییرات در بافت شهری طالقان، درآمد پایداری برای شهرداری این منطقه ایجاد شود چراکه هیچ اقدامی برای ایجاد درآمد پایدار در آن‌جا انجام نشده است.

وی اظهار داشت: درصدد هستیم با این پروژه بتوانیم اقدامی مناسب برای استان البرز و شهرستان طالقان انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار