مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان‌جنوبی گفت:۶ کارگاه آموزشی تخصصی گوهر شناسی و گوهر تراشی ۹ و ۱۰ آبان در فردوس در حاشیه مسابقات ملی مهارت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 26 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، حسن کامرانی فرد، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات ملی آزاد مهارت گوهر تراشی ۶ کارگاه آموزشی تخصصی گوهر شناسی و گوهر تراشی با بهره گیری از برترین استادان ملی در این حوزه با همکاری ایمیدرو ۹ و ۱۰ آبان در فردوس برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به وجود صنعتگران موفق این حرفه برگزاری این دوره‌ها فرصت خوبی است تا افراد مهارت دیده ضمن کسب تجربیات جدید با دانستنی‌های جدید در این حوزه و بازریابی و فروش محصولا خود در سطح ملی و جهانی اطلاعات کسب کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: کارگاه‌های آموزشی بازاریابی، برند سازی و تجارت گوهر سنگ با محوریت گوهر سنگ‌های ایران، تراش بازار محور برای ورود مصنوعات گوهر سنگی ایران به بازار‌های جهانی، بررسی ساختار‌های زمین شناسی گوهر سنگ‌های ایران با نگرش ویژه به عقیق، بهسازی گوهر سنگ‌های ایران از جمله محور‌های تعیین شده برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار