استاندار سمنان گفت: در راستای مقابله با تهدیدات دشمن، تدوین برنامه ویژه و جامع در بخش نرم‌افزاری حوزه پدافند غیرعامل امری ضروری است.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ 25 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ پدافند غیرعامل در دبیرستان پسرانه شاهد شهرستان سمنان اظهار کرد: ما هر روز باید آمادگی کامل برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی را در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری داشته باشیم.

وی افزود: این هفته فرصت ارزنده‌ای در راستای جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی در حوزه پدافند غیرعامل در بخش‌های پزشکی، عمرانی و اقتصادی و سایر موارد است.

استاندار سمنان گفت: در راستای مقابله با تهدیدات دشمن و آمادگی کامل برابر این مهم، تدوین برنامه ویژه و جامع در بخش نرم‌افزاری حوزه پدافند غیرعامل امری ضروری و حائز اهمیت است.

هاشمی خاطرنشان کرد: مسائل زیست محیطی، امنیت غذایی، سلامت افراد، حفاظت از زیرساخت‌ها و سایر موارد از جمله بخش‌هایی است که در حوزه پدافند غیرعامل مدنظر قرار دارد.

وی بیان کرد: حضور میدانی بین مردم، تبیین و اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در راستای افزایش اعتماد و امیدآفرینی بسیار حائز اهمیت است که تاکنون روند این مهم توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به‌خوبی انجام گرفت.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار