نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:تعزیرات حکومتی باید تلاش کند تا کالاهای قاچاق فاسدپذیر در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و تا حد امکان به دست نیازمندان برسد.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 23 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با معاون وزیر و رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور اظهار داشت: این سازمان دارای احکام حکومتی است و با توجه به شرایط ویژه دارای محدوده زمانی و غیر زمانی نیز است.

وی تاکید کرد: در راستای گره گشایی از مشکلات مردم چنانچه اشکالات قانونی وجود دارد انتظار است مجلس در این راستا ماده واحده و تبصره‌های مشخص ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه بیان کرد: تدوین برنامه هفتم توسعه فرصت مناسبی است که در صورت لزوم پیشنهاد افزودن ماده قانونی در راستای گره گشایی از مشکلات مردم به نمایندگان خانه ملت ارائه دهید.

یت الله دری نجف آبادی ادامه داد: مبارزه با قاچاق در مرزها و کالاهای متروکه نیز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و کالاهای کشف شده که بر اثر گرما فاسد می‌شوند با واریز مبلغ آن می‌توانید در اختیار نیازمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد به عنوان صدقه قرار دهید چرا که این اقدام به لحاظ شرعی بلامانع است و در فرهنگ دینی نیز به آن تاکید شده است.

وی ضمن تاکید بر تعیین تکلیف کالاها و اموال تملیکی در انبارهای موجود نیز گفت: با توجه به حساسیت ویژه امنیت غذایی و درمانی مردم انتظار است بر کالاهای وارداتی همچنین مراکز خدماتی و رستوران‌ها نظارت دقیق صورت گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار