رئیس پلیس راه انتظامی ایلام:
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از آغاز اجرای طرح ایمن سازی مدارس مناطق روستایی واقع در حاشیه راه های ارتباطی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 17 October 2015

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از آغاز اجرای طرح ایمن سازی مدارس مناطق روستایی واقع در حاشیه راه های ارتباطی خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محسن ناصری گفت: اقدام های مناسبی با همکاری سازمان پایانه ها و آموزش و پرورش استان برای ایمن سازی مدارس روستایی واقع در حاشیه راه ها صورت گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری آموزش و پرورش و سایر ارگان ها، مدارس حاشیه جاده ها را ایمن کنند تا دانش آموزان از حوادث تلخ تصادفات در امان باشند.
سرهنگ ناصری افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید با اعزام تیم های کارشناسی 75 مدرسه در حاشیه راه ها شناسایی شده که با توجه به اعتبارات موجود ایمن سازی 35 مورد از این مدارس با اولویت مدارس مقطع ابتدایی و مدارسی که در معرض خطر بیشتری بوده در دستور کار قرار گرفت.
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تاکید کرد: این طرح در 2 مرحله ایمن سازی فیزیکی و ایمن سازی آموزشی اجرا خواهد شد.
وی یادآور شد: کارشناسان کارآزموده پلیس راه را در بخش آموزشی برای آموزش قوانین و مقررات و فرهنگ ترافیک با زبان کودکانه و قابل فهم به مدارس تعیین شده اعزام خواهیم کرد.
سرهنگ ناصری گفت: از نظارت بر فعالیت سرویس های مدارس نیز غافل نبوده ایم و در راهها برای برخورد با تخلفاتی مانند سرنشین اضافه، نداشتن معاینه فنی ، سرویس دهی با تراکتور، وانت و موتورسیکلت، سوار و پیاده کردن دانش آموزان در خارج از محل تعیین شده و ... دستوراتی به تمامی گشت های پلیس راه ابلاغ شده است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار