مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: عملیات ترمیم و رفع شکستگی خط انتقال 500 میلیمتری چشمه گل گل شهر ایلام توسط اکیپ های عملیاتی و اجرایی تعمیرات و حوادث از ساعت 20 شب 29 مهرماه سال جاری آغاز و در ساعت 01:00 بامداد 30مهرماه برطرف گردید .
کد خبر: ۱۱۳۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 22 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛پرویز ناصری اظهار داشت: با توجه به فرسودگی خط انتقال آب چشمه گل گل که قدمتی بالای ۳۰ سال دارد در سه نقطه در حوالی روستای "چاویز" دچار شکستگی شد که با توجه به حجم بالای هدر رفت آب استحصالی، تعمیر و مرمت آن در دستور کار اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

وی یادآور شد: در مورخ ۲۹ مهرماه سال جاری عملیات رفع حادثه توسط اکیپ اجرایی معاونت بهره برداری و توسعه آبفای استان، مجموعه اکیپ‌های ایستگاه پمپاژ سد و گل گل و اکیپ‌های عملیاتی و امدادی آبفای شهرستان ایلام از ساعت ۲۰ شب شروع و در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد مورخ ۳۰ مهرماه عملیات اجرایی خاتمه یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیان داشت: به موجب این عملیات میزان ۶۰ لیتر برثانیه از هدر رفت آب ناشی از این شکستگی خط انتقال جلوگیری به عمل آمد.

لازم به ذکر است: که چشمه گل گل به عنوان یکی از منابع اصلی تامین کننده بیش از ۳۵ درصد آب شرب شهر ایلام است، که متاسفانه خط انتقال آن به طول ۲۶ کیلومتر دچار فرسودگی کامل است و نیازمند تعویض و نوسازی کامل جهت انتقال پایدار آب شرب شهر ایلام می‌باشد. /م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار